اشترك فى مشروع الشركات الربحية العملاق من هنـــــا http://img98.imageshack.us/img98/3774/stormprojectng2.gif

2008/12/14

مشروع الشركات الربحية العملاق 40 دولار + اكونت رابيد شير شهري



http://img139.imageshack.us/img139/1576/dollarrapideg7.jpg


لمن يود انتهاز الفرصة والاشتراك ، يترك رد هنا ، مع الاسم الذي سوف يشترك به ، والشركات التى سوف يقوم بالاشتراك بها

هناك عدد محدود للشتراك لضمان المتابعة باذن الله

اولا يجب الاشتراك عن طريقى فى هذه الشركات

* افضل الشركات الربحية واكثرها مصداقية *

مثال




ويجب التاكد من وجود اسمي فى خانة الرفيرال عند التسجيل
مثال :
http://img514.imageshack.us/img514/8715/120gs7.jpg

http://img514.imageshack.us/img514/2120/119qj9.jpg

او اذا كنت مسجل باسم آخر ستجدونه بجوار الشركة ، وهذا قليل جداً

بالتوفيق للجميع

65 comments:

  1. issprog
    issprog@gmail.com
    i wil try all!

    ReplyDelete
  2. انا معاك يابرنس

    علاء الباز
    دمياط
    wighthorse007@yahoo.com

    ReplyDelete
  3. الف شكر ليك يا جميل على الموضوع الرائع وان شاء الله ربنا يكرمنا ويكرمك باذن الله وانا عملت ايميل مخصوص حالا على الجي ميل عشان انت متزعلش وإن شاء الله هسجل بيه في كل الشركات

    abodarsh44@gmail.com

    وبالتوفيق والنجاح للجميع ان شاء الله

    وجزاك الله كل الخير

    ReplyDelete
  4. وان شاء الله هيكون اشتراكي باسم

    abodarsh

    والف الف شكر ليك يا غالي

    ReplyDelete
  5. انا اسف جدا يا باشا الاسم اللي هسجل بيه هيكون

    abodarsh

    او

    abo_darsh

    واعذرني انا اسف على الاطالة والتعديل اكثر من مرة

    ReplyDelete
  6. اهلا بالجميع

    ارجو من الجميع عند ترك الرد

    وضع الاسم الذي سوف يشتركون به

    حتى المشتركون من فترة ، ارجو وضع رد ، حتى يتم الاحتساب فى المشروع الجديد ، وحصر العضويات

    وبالتوفيق للجميع

    ReplyDelete
  7. انا معاك ياياشا وجزاك الله خيرااااااااا

    ReplyDelete
  8. السلام عليكم
    ان شاء اللة ياباشا معاك
    الاسم الى سجلت بية
    nimo1900
    ومسجل فى كل الشركات ان شاء اللة من اول النهاردة
    drnimo1900@gmail.com
    تحياتى

    ReplyDelete
  9. السلام عليكم
    أنا معاك ان شاء الله و
    هسجل باسم rollaamazo
    rollaamazo@gmail.com

    ReplyDelete
  10. بالتوفيق للجميع

    ReplyDelete
  11. معاك يا ريس
    هسجل باسم Ehab Seif
    hoba.amf@gmail.com

    ReplyDelete
  12. معاك يا ريس


    aminox.9 هسجل باسم

    aminox.9@gmail.com

    ReplyDelete
  13. معاك ان شاء الله وربنا يكرمنا جميعا بس صبرا على موضوع اكونت الرت باى وهسجل باسم

    ego.secret

    Mail : ego.secret@gmail.com

    ReplyDelete
  14. انا اشتركت في 26 شركة وسيتم ضغط الاعلانات يوميا
    اليوزر نام elkart

    ReplyDelete
  15. انا رديت في موضوعك اللي في موقع arabseed

    اسمي elkart

    ReplyDelete
  16. بالتوفيق للجميع

    باذن الله سيكون هناك متابعة مستمرة

    ReplyDelete
  17. انا معاك يا بشا
    USER ELPOP89
    EMAIL AMR.ELPOP89@GMAIL.COM

    ReplyDelete
  18. اخي انا اشتركت لحد الان في 22 شركة بالتمام و الكمال لان بعض الشركات بها مشاكل متنوعة و المرجو اضافة شركات اخرى فورية الدفع لتكون الخييارات عندما تكون مشاكل في التسجيل في بعض الشركات

    https://www.roudycash.com
    REGISTER ERROR: Referer greenlandreach his direct referal limit. Please left referer
    column blank!! ممكن اسم آخر علشان ريفير
    والوقع http://www.ppclix.com ما معنى هده الخانة
    Type "cash" in the box::*
    و بعض المواقع بها مشاكل:
    https://www.buxout.com
    http://www.ppclix.com
    https://www.roudycash.com
    http://www.insta-bux.net
    https://buxmega.com
    http://instantrustbux.com
    http://fatcashcow.net

    ReplyDelete
  19. اخي انا اشتركت لحد الان في 22 شركة بالتمام و الكمال لان بعض الشركات بها مشاكل متنوعة و المرجو اضافة شركات اخرى فورية الدفع لتكون الخييارات عندما تكون مشاكل في التسجيل في بعض الشركات

    هدا اسمي في جميع الشركات
    jaberamine2008 كلها بريفر greenland

    امايلي على gamail:
    jaberamine2008@gmail.com

    امايلي على الهوتمايل
    amine_love_88@hotmail.fr

    اسمي في Arabseed
    jaberamine

    ReplyDelete
  20. الشركة الاول

    https://www.roudycash.com

    خلاص وصلت لاكبر عدد ريفيرال وهو 25 ، وطبعا انا مش هرقى عضويتى لان فيه شبه حرام بموضوع الترقية

    بس على العموم فى عضويات غير نشيطة وهتتمسح قريب .

    بالنسبة http://www.ppclix.com

    انا هعمل ليها شرح باذن الله

    https://www.buxout.com

    الشركة افلست

    باقي الشركات مفيش فيها مشكلة ، ساعات بس بيبقي فيه مشاكل بالسيرفر بتاعها او تكون بتنقل الموقع

    ReplyDelete
  21. المرجو اضافة شركات اخرى فورية الدفع لتكون الخييارات عندما تكون مشاكل في التسجيل في بعض الشركات

    ReplyDelete
  22. السلام عليكم ان شاء الله ساشترك في الشركات وساكون الاول سلام

    ReplyDelete
  23. اشتركت لحد الان في 28 شركة فورية الدفع و 6 غير فورية الدفع
    و انا مواظب على الضغط اليومي في كل الشركات
    هناك بعض الشركات غير شغالة مثل
    http://www.wepaypc.com
    http://buxmega.com
    http://www.insta-bux.net
    https://www.buxout.com
    و هده الشركة المرجو مسح الريفر المسجلين عندك(الغير نشطين) هي
    https://www.roudycash.com
    و ترك رد في المدونة حين تقوم بمسحهم
    المرجو زيادة الشركات الفورية الدفع
    سنستمر انشاء الله في الضغط اليومي
    jaberamine2008

    ReplyDelete
  24. هحاول ان شاء الله وابذل كل جهدى بس افهمها بس

    ReplyDelete
  25. اسمى اللى هسجل بيه
    mmg_mbc2

    ReplyDelete
  26. بالتوفيق للجميع

    وجارى اافة شركات اخرى ذات دفع فوري

    ReplyDelete
  27. انا سجلت مند ايام و اضغط كل يوم
    اسمي في جميع الشركات:
    jaberamine2008

    email gmail: jaberamine2008@gmail.com
    hotmail : amine_love_88@hotmail.fr
    arabseed : jaberamine

    ReplyDelete
  28. انا سجلت مند ايام و اضغط كل يوم
    اسمي في جميع الشركات:
    jaberamine2008

    email gmail: jaberamine2008@gmail.com
    hotmail : amine_love_88@hotmail.fr

    ReplyDelete
  29. انا اسمى عمرو الطوخى من القليوبية واشتركت فى 70 شركة من خلال موقع arabseedوموقع rafatosmanوموقع foratenوموقع aflameyوموقع maziktak ولسه انشاء الله الجاى أكتر .المهم علشان ما اطولش عليك انا الكلام ده بعمله من 10 سنين ودايما بحاول على الباى بال وعملت فحص للحساب بتاعى من اسبوع لاقيت المبلغ وصل ل 250000000 دولار شوف يا معلم بقى العمولة بتاعتك عالمبلغ ده تطلع كام لو قدرت تحوله لكاش وتجيبه مصر وضيف عالعموله 2.5 فىالمية كمان علشان خاطرك
    لوكنت موافق عالتعامل معايا فدا الميل بتاعى amir99913@yahoo.com نتكلم ونتفق ونرتب الحكاية مع بعض وربنا يسهل ونجيب المبلغ ده وانشاء الله نفضل مع بعض على طول

    ReplyDelete
  30. اولا ، اهلا بكل المشتركين وان شاء الله مستمرين وموفقين جميعا

    بالنسبة للاستذ عمرو الطوخي

    ماعتقدش اساسا ، انك وصلت ل واحد من مليون من المبلغ اللى انت بتتكلم عنه ، دا حتى لو لو بتاجر فى المخدرات ، هههههههه

    وبفرض انك عملت اى مبلغ ، فاكيد انت عارف ان الباي بال مع مصر مايمشيش خالص ، حتى الطرق الموجودة على الانترنت كلها فاشلة ، والباي بال اذكي من كل دا

    على العموم لو انت فعلا جاد ، ومعاك فلوس فى الباي بال ، انا اعرف ناس من امريكا ومعاهم حسابات مفعله ، ممكن يتم التحويل عن طريقهم ، بس دا لو فعلا معاك حساب باي بال وفيه رصيد

    ReplyDelete
  31. بص هى مسألة بزنس انا بديرة من تحت لتحت كدا ومش هقدر اقولك على نوعيتة لكن فعلا ً المبلغ دا حقيقى وموجود الحكاية كلها انى عايز بس اجيبه هنا فى مصر واعمل شركة بجد مش مجرد موقع عالنت

    ReplyDelete
  32. ارجو انك ماتزعلش منى بس انا لوقلت لك يبقى براهن على عمرى ودى مسألة انا عن نفسى مش مستعد انى اعملها ولوحتى على سبيل الهزار يعنى تقدر تقول انها top secreet بالنسبةلى

    ReplyDelete
  33. انا هشترك معاك
    ايميلي:atwa1abdo@hotmail.com
    اما اسمي في المنتدي والشركات الربحية فهو
    hglwvd2008

    ReplyDelete
  34. المرجو اضافة مواقع جديدة فقد توقف الكثير عن العمل

    ReplyDelete
  35. جارى الاضافة

    وبالمناسبة اغلب الشركات التى اغلقت ، تقوم بعمل ابجريد وغالبا سوف تفتح مع بداية العام الجديد بعد الكريسماس

    ReplyDelete
  36. بص يا استاذ عمرو ، انا مش عارف انت بتتكلم عن ايه بالظبط

    بس لو انت فعلا كلامك جاد ، يبقي اعتقد انك شغال في

    HYIP

    واعتقد ان الموضوع دا فيه شبه كبيره جدا انه حرام ، ان ماكانش اكيد

    ReplyDelete
  37. لقد تم التسجيل وبدا الضغط الى الامام

    في جميع الشركات alouka

    ايميل تاعي alouka44@hotmail.fr

    ReplyDelete
  38. اسف لم استطع التسجيل في كل الشركات لان بعضها غير شغالة المهم اني سجلت في اغلبها

    لا تنسى اسمي في كل الشركات alouka وايمميل تاعي alouka44@hotmail.fr

    ReplyDelete
  39. تمام ياغالى

    وانا متابع كل المشتركين

    ReplyDelete
  40. أنا اشتركت عن طريقك في هذه المواقع
    capitalize

    ReplyDelete
  41. بسم الله الرحمن الرحيم

    انا اشتركت عن طريقك فى كل المواقع الشغاله
    وده اسمى فى كل المواقع وعرب سييد
    mkdishy
    وده ايميلى على الجى ميل
    mkdishy@gmail.com
    وده على الهوت ميل
    el.hazeen@hotmail.com

    ReplyDelete
  42. سورى انا بره الموضوع الشهر ده واللى بعدى لظروف خارجه , اسف على الازعاج يا باشا

    ReplyDelete
  43. مفيش مشاكل ياغالي

    وتقدر تكمل فى اى وقت

    وبالتوفيق للجميع

    ReplyDelete
  44. انا معاك ان شاء الله يا اخي والله الموفق

    marwanforever@gmail.com

    واشتراكي هيكون باسم
    marwanforever
    ان شاء الله

    ReplyDelete
  45. اخي storm لدي مشكل في الرت باي
    لدينا البطاقة الوطنية في المغرب Country ID حجمها كبير و كدلك فاتورة التلفون و حجم مكان الصورة في الموقع صغير
    قوبل طلب التحقق الاول بالرفض و رفعت الصور مرة اخرى
    مادا يجب ان افعل ادا قوبل الطلب الثاني بالرفض؟
    المرجو اعطاء حلول و شكرا

    ReplyDelete
  46. اخي storm لدي مشكل في الرت باي
    لدينا البطاقة الوطنية في المغرب Country ID

    حجمها كبير و كدلك فاتورة التلفون و حجم مكان الصورة في الموقع صغير
    قوبل طلب التحقق الاول بالرفض و رفعت الصور مرة اخرى
    مادا يجب ان افعل ادا قوبل الطلب الثاني بالرفض؟
    المرجو اعطاء حلول و شكر

    ReplyDelete
  47. طيب ياباشا

    ايه سبب الرفض اللى هما قالوا لك عليه

    عشان كبيرة ؟ ، ماعتقدش كدا

    اتاكد انك بترفع صورة البطاقة الوجه والخلف معا فى صورة واحدة

    يعني بالفوتوشوب بتضع خلف البطاقة اسفل وجهها

    وان شاء الله كله يبقي تمام

    بالتوفيق ، واى مشكلة انا حاضر

    ReplyDelete
  48. اخي storm لقد تم رفض طلبي مرة ثانية في الالرت باي
    هده الرسالة بجانب فاتورة التلفون المرفوعة فقط اي ان البطاقة لم يكن بجانبها رسالة هل يعني ان البطاقة لم يكن بها مشكل ؟
    الرسالة Unfortunately we’re unable to clearly view the document that you’ve submitted. Please rescan a larger image at a higher quality and resubmit it to us so that we may continue with verification. The document should be clear and a significant portion should be displayed, including the full date. It may help to scan the document against a contrasting background. Keep in mind that you may block out any transaction history and funds on your statement. We appreciate your co-operation during our verification process.
    مادا علي ان افعل؟

    ReplyDelete
  49. neobux kingclickers max-ptc osobux 10bux b-u-x dualbux ptcaddicts thinkbux ara-bux 2vbux groupptc cashout

    دي الشركات الي اشتركت بها وانشاء الله مستمر
    مسجلتحت اسم
    manidan
    rachid.etudiant@gmail.com

    ReplyDelete
  50. لم استطع وضع رد في اي من المواضيع على عربسييد لأنها مقفولة فوضعته هنا
    اريد ان اسألك بخصوص شركة
    ppclix
    هل اشترك بها ام لا لأن بها إعلانات لشركات بالعبرية
    وعن شركة
    waoindia
    عن مصداقيتها فهي تدفع 0.1د عن كل كليك
    لكن الكاشاوت هو 199د؟؟

    ReplyDelete
  51. السلام عليكم
    انا اشتركت فى كل الشركات تقريبا بس
    كنت عايزة اسال فى حاجات مافيهاش مصر
    اعمل فيها ايه
    و كنت عايزة اسال انت بتجدد الشركات
    كل شويه الاقى شركه جديده صح ولا ايه

    ReplyDelete
  52. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  53. السلام عليك اخي
    storm
    لطالما نصحتنا بالبحث والمثابرةمن أجل النجاح
    وبخصوص البحث فإني أحيانا أصادف شركات جديدة أجدك
    غير مسجل بها
    حين أكتب
    greenland
    في الخانة المناسبة ولكن إصراري على عدم تضيع الفرصة يدفعني الى التسجيل و المحاولة
    ومنه فإني اطلب منك عدم مؤاخدتي على هذا علما انك انت من نصحنا بالنجاح و البحث التلقائي
    وتقبل مني فائق التقدير

    ReplyDelete
  54. السلام عليكم
    ليه ماحدش بيرد
    انا مستنيه الرد؟

    ReplyDelete
  55. مادا وقع لاتجاوب في المدونة و المنتدى مغلق اين انت يا اخ storm

    ReplyDelete
  56. انت خلتنا نشترك تحت اسمك و خلاص كده ولا ايه الحركات ديه؟

    ReplyDelete
  57. الاخ ستورم موقعك الجديد لا يوجد به طريقة للتواصل و انا اضغطت تحتك لمدة شهر و نصف
    لدي عندك اكونت رابيد شاير او ثمنه
    ارجوك ان كنت تسمعني اجبني
    email : jaberamine2008@gmail.com

    ReplyDelete
  58. انا دخلت فى كل المواقع و بشتغل كل يوم من شهرين تقريبا نكلمك ازاى ارجو الرد

    ReplyDelete
  59. انا كمان دخلت ريفيرال
    انا rollaamazo
    نرجو الرد

    ReplyDelete
  60. هل هناك من يستطيع جلب امايل صاحب المدونة
    ضرررررررووووووووووري

    ReplyDelete
  61. انا معايا ايميله
    بس هو مش بيرد على حد
    لان انا دخلت زيك ى كل حاجه و اختفى فايميله اهو و لو وصلتلوا قلى
    doctor_mohamed1@hotmail.com
    و ايميلي هو rollaamazo@hotmail.com

    ReplyDelete
  62. ياجماعة انا موجود

    وعملت اعلان بالصفحة الرئيسية للمدونة ان المتابعة هتكون عن طريق موقع جديد

    http://stormptc.weebly.com

    لانى ماقدرش ادخل على المدونة من جهازى عشان الايميل اللى عملت بيه المدونة كنت مشترك بيه فى ادسنس واتقفل

    يعني مش هينفع ادخل بيه تاني الا من جهاز تاني

    وان شاء الله انا مكمل بالمشروع وانا برد على الايميلات بس مش الشات ، عن طريق المراسلة لضيق الوقت

    واحتمال يتم استكمال المشروع عن طريق موقع عرب ليونز

    www.arablionz.com

    فى الفترة القادمة

    بالتوفيق للجميع وان شاء الله برد على اي ايميل يتبعت ليا على الميل دا

    doctor_mohamed1@hotmail.com

    يعني مش بطنش يآنسة رولا خاااااااالص

    وتم الرد على رسالة jaberamine2008

    وبانتظار ارساله لعدد ضغطاته بكل شركة للتاكد من عضويته ومن ثم ارسال اكونت الرابيدشير مباشرةً

    وان شاء الله من المحتمل عمل منتدي خاص فى القريب العاجل

    بالتوفيق للجميع

    ReplyDelete
  63. شكرا يا جميل على مجهودكالرائع وعلى العموم انا اسمى عبدالرحمن كامل
    وده الميل بتاعى
    a_mony2004@yahoo.com

    ReplyDelete
  64. بسم الله الرحمن الرحيم

    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

    $الشرح الوافى و البسيط فى كيفية الربح من الانترنت بكل سهولة$

    دلوقتى لو عندك انترنت يبقى انت مش عاطل لأنك ممكن تربح من الانترنت و أنت قاعد فى البيت

    كل اللى انت محتاجه علشان تربح عن طريق الانترنت هو جهاز كمبيوتر و وصلة انترنت فى البيت ده بس كل اللى انت محتاجه و بكل بساطة

    وللاشتراك والعمل بشركات الربح المجانى على الانترنت برجاء زيارة المدونه التاليه والمشاركه بها


    http://pt200077.blogspot.com




    و لمعرفة المزيد عن الربح عن طريق الانترنت
    و لمعرفة المزيد من الشركات الربحية الصادقة فى الدفع
    و لو عايز تعرف ازاى تجيب رفيرال أو ناس تشتغل عن طريقك علشان تزود أرباحك
    أو لأى أسئلة أو استفسارات
    يرجى الاشتراك بجروب الفيس بوك

    http://www.facebook.com/group.php?gid=148534961848641

    أو مراسلتى عبر بريدى الالكترونى الخاص

    pt5101983@yahoo.com


    و بالتوفيق للجميع باذن الله تعالى

    ReplyDelete